Asistent/ka prodeje (inside sales) (Kolín)

CKD Europe Czech o.z. nabízí v Kolíně volnou pracovní pozici "Asistent/ka prodeje (inside sales)". Nástupní mzda je od 35 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Asistent/ka prodeje (inside sales)
Obor(y):
Obchod a cestovní ruch , Služby
Obec:
Kolín
Mzda:
od 35 000 Kč
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Minimální vzdělání:
ÚSV s maturitou
Adresa pracoviště:
CKD Europe Czech o.z.
Polepská 252
28002

Další informace o volném místu

První kontakt:
e-mail: fmares@ckdeu.com.
Prosíme o poslání strukturovaného životopisu v češtině a angličtině.

Pracovní doba Po-Pá: 8:30 - 17:00 hod (včetně obědové přestávky).

Co vás čeká:
Aktivní komunikace s evropskými zákazníky a distributory
Tvorba nabídek pro zákazníky a distributory na základě jejich poptávek s využitím vnitrofiremního systému
Zpracování objednávek od zákazníků a distributorů do vnitrofiremního systému
Objednávání zboží v Japonsku
Příjem objednaného zboží na sklad
Řízení dodávek objednaného zboží zákazníkům a distributorům ze skladu v Nizozemí (Amsterdam) nebo Japonska (Nagoya). Komunikace s přepravními společnostmi.
Komunikace s výrobními závody v Japonsku týkající se potvrzování termínů výroby a termínů odesílání objednaného zboží
Posílání faktur zákazníkům a distributorům.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Hledáme primárně středoškoláka či vysokoškoláka, ale ani šikovného člověka se střední odbornou školou a zkušeností v oboru rozhodně nezavrhneme
Cizí jazyky - naši klienti nejčastěji mluví anglicky a bude potřeba s nimi hovořit po telefonu a psát e-maily srozumitelně a na úrovni. Pokud například našim klientům z Rakouska a Německa nabídnete komunikaci v němčině, bude to pro Vás výhodou.
MS Office - ve Wordu byste měli umět udělat ucelenou nabídku, v Excelu zpracovat kontingenční tabulku a v Outlooku si sami nastavit svůj podpis podle firemních požadavků.

Výhodou pro Vás bude …
… znalost procesů zahraničního obchodu.
… pokud se nebudete zdráhat klientům zavolat, aktivně s nimi mluvit o nastalé situaci a navrhnout jim řešení.
… když se nebudete obávat ptát se, jestliže si nejste jisti dalším krokem ve Vaší práci.
… pečlivě kontrolovat svoji práci, než ji odešlete do dalšího procesu.
… že vnitrofiremní počítačový systém Vás naučíme ovládat zde v Česku pod dohledem nejen českých, ale i Japonských kolegů.

Co Vám můžeme nabídnout:
Práci na plný úvazek na pracovní smlouvu. Jsme otevření oboustranné diskusi a máme touhu se dohodnout na podmínkách, které budou vyhovovat jak Vám, tak i naší společnosti.
Možnost práce z domova po zapracování (homeoffice)
Firemní notebook a telefon
Proplácení nákladů na dojíždění
Práci v nově zrekonstruované kanceláři s vlastním kuchyňským koutem.
5 dnů dovolené navíc.

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 2 týdny